Klantenservice

Klantenservice

Waar is mijn pakketje?

Stuur via onze klantenservice jouw gegevens door en wij laten je weten of jouw pakket bij ons ligt. Wij mogen enkel informatie geven over de pakketjes die op voorraad zijn. 
Als je pakketje er niet is, verwijzen wij je door naar de betreffende pakketvervoerder:

GLS 0900-1116660
UPS 020-5040500

DPD 0900-3734663

DHL 0900-2222120

Homerr 020-244 48 22

Mondial Relay + 32 (0)2 340 06 10

Tot welke grootte mag ik mijn pakketjes laten bezorgen of brengen?

De maximale afmetingen van je pakket mogen opgeteld maximaal 100 cm zijn.

Hoe lang worden pakketjes bewaard?
keyboard_arrow_down

Pakketjes kunnen helaas niet voor altijd bij ons blijven. Voor onze vervoerders gelden verschillende ophaaltermijnen. Zie de website van de pakketvervoerder voor meer info. 

Kan iemand anders mijn pakketje ophalen?

Ja, dat kan! Wanneer diegene die je pakketje komt halen, jouw legitimatie kan laten zien én een eigen legitimatie. Als je een pakketje voor  jezelf ophaalt, neem dan altijd een geldige legitimatiebewijs mee.

Kan er bij jullie geprint worden?

Ja, dat kan. We vragen een kleine vergoeding van €1 per printje.

Ik heb geen verzendbewijs ontvangen. Hoe kan dat?

Het kan gebeuren dat je van je zending geen verzendbewijs per mail of sms hebt ontvangen. Dat kan een aantal redenen hebben. Het e-mailadres klopt bijvoorbeeld niet (bijvoorbeeld jan-smit@hotmail.com in plaats van jan_smit@hotmail.com) of het ingevulde telefoonnummer is niet juist. Het meest waarschijnlijk is het dat er bij de pakketvervoerder iets niet helemaal goed is gegaan. In beide gevallen verwijzen we je graag door naar de klantenservice van de desbetreffende pakketvervoerder. Zodra een pakket bij ons weg is hebben wij geen invloed meer op de zending.

Hoe stuur ik een pakketje van ASOS terug?

Bij je ASOS-bestelling zit een DHL-retourlabel. Plak dit over het verzendlabel dat op je pakketje zit.

Hoe stuur ik een pakketje van Zara terug?

Vaak zit er bij je bestelling een retourlabel. Is dit niet het geval? Dan kun je een retourlabel aanvragen op de website van Zara. Is dit een retourlabel van DHL? Dan kun je bij Dropp terecht. Is het een retourlabel van PostNL? Dan kunnen we helaas niets voor je betekenen en zul je naar een PostNL-punt moeten.

Stel direct de vraag aan onze klantenservice.

Wij antwoorden je vragen meestal binnen 1 werkdag!

Open chat
Hallo, stel hier al je vragen aan ons